نمایه کلیدواژه ها

آ

  • آزادی اقتصادی بازشناخت موانع اساسی اجرای عدالت در حکومت علوی از منظر نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 41-58]
  • آسیب‌شناسی آسیب‌شناسی معرفت تاریخی از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 1-19]

ا

  • اخلاق تعالیِ اخلاقِ سازمانی در سازمان‌های دولتی ایران، در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 59-79]
  • ادلة مشروعیت تبیین مشروعیت حکومت علوی در پرتو نهج البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 37-55]
  • استعاره مفهومی بررسی استعاره‌های هستی‌شناختی حوزه مفهومی «قلب» در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 1-19]
  • استعاره هستی‌شناختی بررسی استعاره‌های هستی‌شناختی حوزه مفهومی «قلب» در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 1-19]
  • اصطلاحات مرکب روایی نقدی بر ترجمۀ کنایات در نهج‌البلاغه (مطالعۀ موردی: «لا أبَا لَک» و «لا أبَا لِغَیرِک») [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 113-133]
  • اعلامیة جهانی بررسی تطبیقی اعلامیة جهانی حقوق حیوانات در غرب و اسلام با استناد به نامة 25 نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 1-17]
  • افراد دارای معلولیت حقوق اشخاص دارای معلولیت در قانون حمایت از معلولان 1396 با رویکردی بر نامه امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 61-80]
  • التفات‌‌ واکاوی انسجام‌بخشی هنرسازه التفات در خطبه‌های نهج‌البلاغه (مطالعه موردی 40 خطبه نخست) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 79-96]
  • امام علی (ع) ویژگی‌های عالِم از نگاه امام علی(ع) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 97-111]
  • امام علی(ع) بررسی حقوق بشردوستانه از منظر امام علی(ع) [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 23-39]
  • امام علی(ع) مطالعه تطبیقی توسل به زور ابتدایی علیه شورشیان در عملکرد امام علی(ع) و نظام حقوق بین‌الملل [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 101-116]
  • امام علی(ع) راهبرد حکومتی «جلب رضایت عمومی» از منظر نامه‌های نهج‌البلاغه با تأکید بر بررسی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 21-39]
  • امام علی(ع) مهارت تاب‌آوری و ویژگی‌های آن از دیدگاه امام علی (ع) در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 129-150]
  • امام علی(ع) تحلیل محتوای قیاسی رابطۀ دینداری و عدالت اجتماعی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 41-60]
  • امام علی(ع) گونه‌شناسی نگرش به زن در پژوهش‌های علمی در پرتو کلام امام علی (ع) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-97]
  • امام علی(ع) مؤلفه‌های روشی مدیریت نظامی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 99-119]
  • امام علی(ع) واکاوی مفهوم خرد و ویژگی‌های افراد خردمند در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 121-141]
  • امتیازجویی بازشناخت موانع اساسی اجرای عدالت در حکومت علوی از منظر نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 41-58]
  • امیرمؤمنان(ع) تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 57-77]
  • انسجام‌‌ واکاوی انسجام‌بخشی هنرسازه التفات در خطبه‌های نهج‌البلاغه (مطالعه موردی 40 خطبه نخست) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 79-96]

ب

  • باختین نقد و بررسی خطبۀ قاصعه نهج‌البلاغه در پرتو نظریۀ منطق گفتگویی باختین [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 117-131]
  • بُعد حسی– ادراکی تحلیل بُعد حسی ادراکی گفتمان در خطبه نهم نهج‌البلاغه با تکیه بر ترجمه موسوی گرمارودی در بستر نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 41-58]
  • بینامتنیت بررسی بازتاب منهیّات نهج‌البلاغه در حدیقۀ سنایی با رویکرد بینامتنیت [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 1-21]

پ

  • پژوهش‌های علمی گونه‌شناسی نگرش به زن در پژوهش‌های علمی در پرتو کلام امام علی (ع) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-97]

ت

  • تحلیل آسیب‌شناسی معرفت تاریخی از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 1-19]
  • تحلیل جامعه‌شناختی نقد و بررسی خطبۀ قاصعه نهج‌البلاغه در پرتو نظریۀ منطق گفتگویی باختین [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 117-131]
  • تحلیل محتوا تحلیل محتوای قیاسی رابطۀ دینداری و عدالت اجتماعی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 41-60]
  • تحلیل محتوای متعارف تعالیِ اخلاقِ سازمانی در سازمان‌های دولتی ایران، در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 59-79]
  • ترجمه تحلیل بُعد حسی ادراکی گفتمان در خطبه نهم نهج‌البلاغه با تکیه بر ترجمه موسوی گرمارودی در بستر نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 41-58]
  • ترجمه‌های نهج‌البلاغه نقدی بر ترجمۀ کنایات در نهج‌البلاغه (مطالعۀ موردی: «لا أبَا لَک» و «لا أبَا لِغَیرِک») [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 113-133]
  • تعالی اخلاق سازمانی تعالیِ اخلاقِ سازمانی در سازمان‌های دولتی ایران، در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 59-79]
  • توسل به زور ابتدایی مطالعه تطبیقی توسل به زور ابتدایی علیه شورشیان در عملکرد امام علی(ع) و نظام حقوق بین‌الملل [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 101-116]

ج

  • جلب رضایت عمومی راهبرد حکومتی «جلب رضایت عمومی» از منظر نامه‌های نهج‌البلاغه با تأکید بر بررسی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 21-39]

ح

  • حاکمیت خوانش حقوق عمومیِ «حاکمیت» در آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 87-108]
  • حاکمیت خدا خوانش حقوق عمومیِ «حاکمیت» در آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 87-108]
  • حاکمیت مردم خوانش حقوق عمومیِ «حاکمیت» در آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 87-108]
  • حدیقه‌الحقیقه بررسی بازتاب منهیّات نهج‌البلاغه در حدیقۀ سنایی با رویکرد بینامتنیت [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 1-21]
  • حقوق بررسی تطبیقی اعلامیة جهانی حقوق حیوانات در غرب و اسلام با استناد به نامة 25 نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 1-17]
  • حقوق اختصاصی معلـولان حقوق اشخاص دارای معلولیت در قانون حمایت از معلولان 1396 با رویکردی بر نامه امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 61-80]
  • حقوق بشردوستانه بررسی حقوق بشردوستانه از منظر امام علی(ع) [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 23-39]
  • حقوق در جنگ بررسی حقوق بشردوستانه از منظر امام علی(ع) [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 23-39]
  • حکمران خوانش حقوق عمومیِ «حاکمیت» در آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 87-108]
  • حکومت امام علی تبیین مشروعیت حکومت علوی در پرتو نهج البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 37-55]
  • حیوانات بررسی تطبیقی اعلامیة جهانی حقوق حیوانات در غرب و اسلام با استناد به نامة 25 نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 1-17]

خ

  • خرد واکاوی مفهوم خرد و ویژگی‌های افراد خردمند در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 121-141]
  • خردمند واکاوی مفهوم خرد و ویژگی‌های افراد خردمند در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 121-141]
  • خطبه قاصعه نقد و بررسی خطبۀ قاصعه نهج‌البلاغه در پرتو نظریۀ منطق گفتگویی باختین [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 117-131]
  • خطبه‌ها واکاوی انسجام‌بخشی هنرسازه التفات در خطبه‌های نهج‌البلاغه (مطالعه موردی 40 خطبه نخست) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 79-96]
  • خطبۀ نهم نهج‌البلاغه تحلیل بُعد حسی ادراکی گفتمان در خطبه نهم نهج‌البلاغه با تکیه بر ترجمه موسوی گرمارودی در بستر نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 41-58]
  • خلیفه دوم بررسی تحلیلی-انتقادی انتساب حکمت 467 نهج‌البلاغه با تأکید بر عبارت (ضرب‌الدین بجرانه) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 21-39]
  • خوداستکباری بازشناخت موانع اساسی اجرای عدالت در حکومت علوی از منظر نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 41-58]
  • خودبرتربینی بازشناخت موانع اساسی اجرای عدالت در حکومت علوی از منظر نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 41-58]

د

  • دشمنان ماهیت و مکانیزم عملیات نرم در نهج‌البلاغه و راهبرد تقابلی- صیانتی امام علی(ع) در مواجهه با آن [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 81-100]
  • دفاع مشروع مطالعه تطبیقی توسل به زور ابتدایی علیه شورشیان در عملکرد امام علی(ع) و نظام حقوق بین‌الملل [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 101-116]
  • دینداری تحلیل محتوای قیاسی رابطۀ دینداری و عدالت اجتماعی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 41-60]

ر

  • راهبرد راهبرد حکومتی «جلب رضایت عمومی» از منظر نامه‌های نهج‌البلاغه با تأکید بر بررسی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 21-39]
  • راهبرد تقابلی- صیانتی ماهیت و مکانیزم عملیات نرم در نهج‌البلاغه و راهبرد تقابلی- صیانتی امام علی(ع) در مواجهه با آن [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 81-100]
  • روایات اهل‌سنت بررسی تحلیلی-انتقادی انتساب حکمت 467 نهج‌البلاغه با تأکید بر عبارت (ضرب‌الدین بجرانه) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 21-39]
  • روش‌های تربیتی تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 57-77]
  • رویکرد پویایی‌شناسی سیستم‌ها پویایی‌شناسی مدیریت دانش در سیرۀ امام علی(ع) [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 59-85]

س

  • سیره امام علی(ع) پویایی‌شناسی مدیریت دانش در سیرۀ امام علی(ع) [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 59-85]
  • سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت راهبرد حکومتی «جلب رضایت عمومی» از منظر نامه‌های نهج‌البلاغه با تأکید بر بررسی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 21-39]

ش

  • شایستگی طراحی مدل شایستگی‌های مدیران مبتنی بر آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 109-128]
  • شروح نهج‌البلاغه گونه‌شناسی نگرش به زن در پژوهش‌های علمی در پرتو کلام امام علی (ع) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-97]
  • شورشیان مطالعه تطبیقی توسل به زور ابتدایی علیه شورشیان در عملکرد امام علی(ع) و نظام حقوق بین‌الملل [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 101-116]

ص

  • صدق بررسی روابط معنایی واژۀ صدق در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 19-36]
  • صفات حاکم اسلامی تبیین مشروعیت حکومت علوی در پرتو نهج البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 37-55]

ع

  • عدالت اجتماعی تحلیل محتوای قیاسی رابطۀ دینداری و عدالت اجتماعی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 41-60]
  • عقل واکاوی مفهوم خرد و ویژگی‌های افراد خردمند در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 121-141]
  • علی(ع) ماهیت و مکانیزم عملیات نرم در نهج‌البلاغه و راهبرد تقابلی- صیانتی امام علی(ع) در مواجهه با آن [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 81-100]
  • علی(ع) و خلفا بررسی تحلیلی-انتقادی انتساب حکمت 467 نهج‌البلاغه با تأکید بر عبارت (ضرب‌الدین بجرانه) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 21-39]
  • علم ویژگی‌های عالِم از نگاه امام علی(ع) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 97-111]
  • عملیات نرم ماهیت و مکانیزم عملیات نرم در نهج‌البلاغه و راهبرد تقابلی- صیانتی امام علی(ع) در مواجهه با آن [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 81-100]

غ

  • غرب بررسی تطبیقی اعلامیة جهانی حقوق حیوانات در غرب و اسلام با استناد به نامة 25 نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 1-17]

ف

  • فرماندهی مؤلفه‌های روشی مدیریت نظامی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 99-119]

ق

  • قانون حمـایت از معلولان حقوق اشخاص دارای معلولیت در قانون حمایت از معلولان 1396 با رویکردی بر نامه امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 61-80]
  • قانونمندی آسیب‌شناسی معرفت تاریخی از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 1-19]

ک

  • کنایات روایی نقدی بر ترجمۀ کنایات در نهج‌البلاغه (مطالعۀ موردی: «لا أبَا لَک» و «لا أبَا لِغَیرِک») [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 113-133]

گ

  • گرمارودی تحلیل بُعد حسی ادراکی گفتمان در خطبه نهم نهج‌البلاغه با تکیه بر ترجمه موسوی گرمارودی در بستر نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 41-58]
  • گونه‌شناسی گونه‌شناسی نگرش به زن در پژوهش‌های علمی در پرتو کلام امام علی (ع) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-97]

ل

  • لَا أبَا لِغَیرِک نقدی بر ترجمۀ کنایات در نهج‌البلاغه (مطالعۀ موردی: «لا أبَا لَک» و «لا أبَا لِغَیرِک») [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 113-133]
  • لَا أبَا لَک نقدی بر ترجمۀ کنایات در نهج‌البلاغه (مطالعۀ موردی: «لا أبَا لَک» و «لا أبَا لِغَیرِک») [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 113-133]

م

  • مخاطب تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 57-77]
  • مخاطب‌شناخت تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 57-77]
  • مدیریت اسلامی طراحی مدل شایستگی‌های مدیران مبتنی بر آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 109-128]
  • مدیریت دانش پویایی‌شناسی مدیریت دانش در سیرۀ امام علی(ع) [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 59-85]
  • مدیریت نظامی مؤلفه‌های روشی مدیریت نظامی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 99-119]
  • مدل شایستگی طراحی مدل شایستگی‌های مدیران مبتنی بر آموزه‌های قرآن و نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 109-128]
  • مسأله زن گونه‌شناسی نگرش به زن در پژوهش‌های علمی در پرتو کلام امام علی (ع) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-97]
  • مشروعیت تبیین مشروعیت حکومت علوی در پرتو نهج البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 37-55]
  • معرفت تاریخی آسیب‌شناسی معرفت تاریخی از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 1-19]
  • معنی‌شناسی تاریخی بررسی روابط معنایی واژۀ صدق در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 19-36]
  • معنی‌شناسی توصیفی بررسی روابط معنایی واژۀ صدق در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 19-36]
  • منطق گفتگویی نقد و بررسی خطبۀ قاصعه نهج‌البلاغه در پرتو نظریۀ منطق گفتگویی باختین [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 117-131]
  • مَنهیّات بررسی بازتاب منهیّات نهج‌البلاغه در حدیقۀ سنایی با رویکرد بینامتنیت [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 1-21]
  • مهارت‌ تاب‌آوری مهارت تاب‌آوری و ویژگی‌های آن از دیدگاه امام علی (ع) در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 129-150]
  • موانع اجرای‌عدالت بازشناخت موانع اساسی اجرای عدالت در حکومت علوی از منظر نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 41-58]
  • مؤلفه‌های روشی مؤلفه‌های روشی مدیریت نظامی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 99-119]

ن

  • نامه امام علی به مالک اشتر حقوق اشخاص دارای معلولیت در قانون حمایت از معلولان 1396 با رویکردی بر نامه امام علی (ع) به مالک اشتر [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 61-80]
  • نامه‌های نهج‌البلاغه راهبرد حکومتی «جلب رضایت عمومی» از منظر نامه‌های نهج‌البلاغه با تأکید بر بررسی سند الگوی پایه اسلامی ایرانی پیشرفت [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 21-39]
  • نشانه-معنی‌شناسی تحلیل بُعد حسی ادراکی گفتمان در خطبه نهم نهج‌البلاغه با تکیه بر ترجمه موسوی گرمارودی در بستر نشانه-معناشناسی [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 41-58]
  • نقد آسیب‌شناسی معرفت تاریخی از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 1-19]
  • نهج‌البلاغة تحلیل نقش و الگوی مخاطب‌شناسی در اتخاذ شیوه های تربیتی بر مبنای آموزه های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 57-77]
  • نهج‌البلاغه بررسی بازتاب منهیّات نهج‌البلاغه در حدیقۀ سنایی با رویکرد بینامتنیت [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 1-21]
  • نهج‌البلاغه بررسی حقوق بشردوستانه از منظر امام علی(ع) [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 23-39]
  • نهج‌البلاغه ماهیت و مکانیزم عملیات نرم در نهج‌البلاغه و راهبرد تقابلی- صیانتی امام علی(ع) در مواجهه با آن [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 81-100]
  • نهج‌البلاغه مطالعه تطبیقی توسل به زور ابتدایی علیه شورشیان در عملکرد امام علی(ع) و نظام حقوق بین‌الملل [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 101-116]
  • نهج‌البلاغه نقد و بررسی خطبۀ قاصعه نهج‌البلاغه در پرتو نظریۀ منطق گفتگویی باختین [دوره 8، شماره 29، 1399، صفحه 117-131]
  • نهج‌البلاغه بررسی تطبیقی اعلامیة جهانی حقوق حیوانات در غرب و اسلام با استناد به نامة 25 نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 1-17]
  • نهج‌البلاغه بررسی روابط معنایی واژۀ صدق در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 19-36]
  • نهج‌البلاغه تبیین مشروعیت حکومت علوی در پرتو نهج البلاغه [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 37-55]
  • نهج‌البلاغه ویژگی‌های عالِم از نگاه امام علی(ع) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 97-111]
  • نهج‌البلاغه بازشناخت موانع اساسی اجرای عدالت در حکومت علوی از منظر نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 41-58]
  • نهج‌البلاغه پویایی‌شناسی مدیریت دانش در سیرۀ امام علی(ع) [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 59-85]
  • نهج‌البلاغه خوانش حقوق عمومیِ «حاکمیت» در آموزه‌های نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 87-108]
  • نهج‌البلاغه مهارت تاب‌آوری و ویژگی‌های آن از دیدگاه امام علی (ع) در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 129-150]
  • نهج‌البلاغه بررسی تحلیلی-انتقادی انتساب حکمت 467 نهج‌البلاغه با تأکید بر عبارت (ضرب‌الدین بجرانه) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 21-39]
  • نهج‌البلاغه بررسی استعاره‌های هستی‌شناختی حوزه مفهومی «قلب» در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 1-19]
  • نهج‌البلاغه تحلیل محتوای قیاسی رابطۀ دینداری و عدالت اجتماعی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 41-60]
  • نهج‌البلاغه گونه‌شناسی نگرش به زن در پژوهش‌های علمی در پرتو کلام امام علی (ع) [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 81-97]
  • نهج‌البلاغه مؤلفه‌های روشی مدیریت نظامی در نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 99-119]
  • نهج‌البلاغه واکاوی مفهوم خرد و ویژگی‌های افراد خردمند در پرتو نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 32، 1399، صفحه 121-141]
  • نهج‏البلاغه آسیب‌شناسی معرفت تاریخی از دیدگاه نهج‌البلاغه [دوره 8، شماره 31، 1399، صفحه 1-19]
  • نهج‌البلاغه‌‌ واکاوی انسجام‌بخشی هنرسازه التفات در خطبه‌های نهج‌البلاغه (مطالعه موردی 40 خطبه نخست) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 79-96]

و

  • ویژگی‌های عالم ویژگی‌های عالِم از نگاه امام علی(ع) [دوره 8، شماره 30، 1399، صفحه 97-111]